Karta Informacyjna

Nazwa sprawy: Zgłaszanie naruszeń/nieprawidłowości

1. Podstawa prawna

Zarządzenie Wójta Gminy Walim Nr 237/2021 z 16 grudnia 2021r.

2. Opis ogólny

Zgłoszenia może dokonać osoba (sygnalista), która z uwagi na posiadane informacje zgłasza zauważone nieprawidłowości

3. Wymagane dokumenty

Formularz zgłoszenia, w przypadku zgłoszenia osobistego lub telefonicznego, stanowiący załącznik do Karty informacyjnej 

4. Termin załatwienia sprawy do trzech miesięcy

(w uzasadnionych przypadkach do sześciu miesięcy)

5. Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Walim

ul. Boczna 9, 58-320 Walim

sala narad

6. Godziny pracy

7.30 ÷15.30 – poniedziałek, środa, czwartek

7.30 ÷17.00 – wtorek

7.30 ÷14.00 – piątek 

7. Jednostka odpowiedzialna Referat Organizacyjny, Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi obywateli

8. Formy zgłaszania nieprawidłowości/kanały zgłaszania

• za pomocą poczty elektronicznej na adres: urzad@walim.pl w zaszyfrowanym pliku. Szyfr do pliku należy przekazać pracownikowi osobiście lub telefonicznie,

• w formie listownej na adres: Urząd Gminy Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim z dopiskiem na kopercie „zgłoszenie nieprawidłowości”,

• osobiście lub telefonicznie do pracownika wyznaczonego w Urzędzie, tel. 74 84 94 345. Pracownik, do którego osobiście lub telefonicznie zgłoszono nieprawidłowość dokumentuje zgłoszenie w formie Formularza zgłoszenia,

• poprzez wrzucenie pisma do skrzynki na listy zamieszczonej przy drzwiach w przedsionku Urzędu. Skrzynka opróżniana jest raz w tygodniu, co poniedziałek. Z czynności opróżnienia skrzynki sporządzany jest protokół,

• z wykorzystaniem wewnętrznej sieci intranet,

• za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-puap: /ugwalim/skrytka

9. Klauzula informacyjna link: http://bip.walim.pl/?c=323