Numer sprawy:
2.

Data założenia:
2023-11-20

Temat:
Petycja o podjęcie działań zmierzających do stopniowego wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełną obsługą płatności dokonywanych online przez Interesantów/Petentów/Podatników poprzez udostępnienie takiej możliwości na stronie internetowej samorządu

Status sprawy:
Sprawa zakończona

Uwagi:
20.11.2023 r. - Petycja wpłynęła do kancelarii Urzędu Gminy.
21.11.2023 r. - Skierowana do opinii prawnej.
24.11.2023 r. - Petycja została przekazana pod obrady Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy.
14.12.2023 r. - XXIV Posiedzenie Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy Walim.
19.12.2023 r. - Wysłano Wezwanie do wyjaśnienia treści petycji.
25.01.2024 r. - XXVI Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - nie wpłynęła odpowiedź na wezwanie. Petycja pozostaje bez rozpatrzenia.
30.01.2024 r. - LIX Sesja Rady Gminy Walim - Podjęto uchwałę nr LIX/521/2024 w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia.
31.01.2024 r. - Przekazanie odpowiedzi - Zamknięcie sprawy.