2020-11-23, Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem
KZ.271.1.15.2020 Walim, 29.12.2020 r.
Ogłoszenie nr 510558623-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
Gmina Walim: Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 614197-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Walim, Krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.walim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): KZ.271.1.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem, gmina Walim, powiat wałbrzyski, ul. Kolejowa, dz. 161/7 obręb Zagórze Śląskie, w szczególności: • opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, • uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla dokumentacji projektowej, • uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji administracyjnej umożliwiającej realizacje zadania (decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę), • udzielenie odpowiedzi na pytania zadane w trakcie procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w zakresie merytorycznym dotyczącym projektu, • pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:nie
II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe: -
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020 Wartość bez VAT 81300.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 17, w tym: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: STUDIO STEROWIEC Stanisław Puda Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 47800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.15.2020 Walim, 22.12.2020 r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, numer sprawy: KZ.271.1.15.2020
Nazwa zadania: „Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę (oferta nr 15) złożoną przez Wykonawcę:
STUDIO STEROWIEC Stanisław Puda
Ul. Szymanowskiego 5/2
45-724 Opole
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a treść oferty odpowiada treści SIWZ. Oferta otrzymała 100 punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Punktację wyliczono zgodnie ze wzorem oceny ofert zawartym w SIWZ. Kryteriami oceny ofert były: cena oferty brutto, czas reakcji Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania poprawek do projektu oraz termin realizacji zadania. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
Wybrany Wykonawca zobowiązany jest stawić się na podpisanie umowy w dniu 29.12.2020 r. w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim.
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Punkty I kryterium Cena oferty brutto |
Punkty II kryterium Czas reakcji |
Punkty III kryterium Termin realizacji |
Punkty (łącznie) |
1 |
ARCHENIKA Sp. z o.o. Ul. Jarochowskiego 51 60-248 Poznań |
26,50 |
20 |
20 |
66,50 |
2 |
ArchiKS Krzysztof Stetkiewicz Ul. Chemików 1B pok. 406 32-600 Oświęcim |
51,93 |
20 |
20 |
91,93 |
3 |
COZA Architektura Wojciech Kozłowski Kuśnie 48h, 98-200 Sieradz |
23,32 |
20 |
20 |
63,32 |
4 |
SYMAGE Szymon Wącior Ul. Aleja Róż 6 57-320 Polanica-Zdrój |
23,79 |
20 |
20 |
63,79 |
5 |
INSTAL-TECH Marcin Marzec Ul. Nowohucka 92a/15, 30-728 Kraków |
9,14 |
20 |
20 |
49,14 |
6 |
CREOPROJECT Sp. z o.o. – Sp. komandytowa Pl. Stanisława Staszica 4A 50-221 Wrocław |
17,27 |
20 |
20 |
57,27 |
7 |
PROLOG Bartosz Kowal Ul. Wandy 4/8 53-320 Wrocław |
59,79 |
20 |
20 |
99,79 |
8 |
Pavo Projekt Sp. z o.o. Ul. Fabryczna 16H 53-609 Wrocław |
29,70 |
20 |
20 |
69,70 |
9 |
K30 Sp. z o.o. Ul. Kielecka 30/5 02-530 Warszawa |
43,09 |
20 |
20 |
83,09 |
10 |
LAB Design and Research Group Sp. z o. o. Ul. Kazimierza Wielkiego 19A 50-077 Wrocław |
36,43 |
20 |
20 |
76,43 |
11 |
Archidom Bernard Łopacz Ul. Środkowa 5 47-400 Racibórz |
26,20 |
20 |
20 |
66,20 |
12 |
PSJ Projekt Sylwia Pękała Ul. Urszulińska 6/3 33-100 Tarnów |
13,86 |
20 |
20 |
53,86 |
13 |
JN PROJEKT Joanna Nytko Ul. Szujskiego 23/17 33-100 Tarnów |
19,14 |
20 |
20 |
59,14 |
14 |
BRH Zakład Budownictwa – Henryk Bereżecki Ul. Tapicerska 26 53-205 Wrocław |
33,79 |
20 |
20 |
73,79 |
15 |
STUDIO STEROWIEC Stanisław Puda Ul. Szymanowskiego 5/2 45-724 Opole |
60 |
20 |
20 |
100 |
16 |
Przedsiębiorstwo Projektowo-Doradcze WROTECH Sp. z o.o. Ul. Kunickiego 15 54-616 Wrocław |
35,87 |
20 |
20 |
75,87 |
17 |
POL-INWEST Andrzej Szajdziński Ul. Poznańska 21/122 62-800 Kalisz |
23,92 |
10 |
10 |
43,92 |
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z wykonawców.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
5. Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt. 6 upzp zamawiający informuje, że nie zastosował dynamicznego systemu zakupów, gdyż przedmiot zamówienia nie jest powszechnie dostępny. Zgodnie z art.2 pkt. 2a upzp przez dynamiczny system zakupów należy rozumieć ograniczony w czasie elektroniczny proces udzielania zamówień publicznych, których przedmiotem są powszechnie dostępne usługi, dostawy lub roboty budowlane. Działanie Zamawiającego jest zgodne pod względem formalno-prawnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.15.2020 Walim, 07.12.2020 r.
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
z dn. 07.12.2020 r.
1. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zadania: 100.000,00 zł brutto
2. Wpłynęło: 17 ofert
Oferta nr 1
ARCHENIKA Sp. z o.o.
Ul. Jarochowskiego 51, 60-248 Poznań
Cena oferty brutto: 108.240,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 2
ArchiKS Krzysztof Stetkiewicz
Ul. Chemików 1B pok. 406, 32-600 Oświęcim
Cena oferty brutto: 55.227,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 3
COZA Architektura Wojciech Kozłowski
Kuśnie 48h, 98-200 Sieradz
Cena oferty brutto: 123.000,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 4
SYMAGE Szymon Wącior
Ul. Aleja Róż 6, 57-320 Polanica-Zdrój
Cena oferty brutto: 120.540,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 5
INSTAL-TECH Marcin Marzec
Ul. Nowohucka 92a/15, 30-728 Kraków
Cena oferty brutto: 313.650,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 6
CREOPROJECT Sp. z o.o. – Sp. komandytowa
Pl. Stanisława Staszica 4A, 50-221 Wrocław
Cena oferty brutto: 166.050,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 7
PROLOG Bartosz Kowal
Ul. Wandy 4/8, 53-320 Wrocław
Cena oferty brutto: 47.970,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 8
Pavo Projekt Sp. z o.o.
Ul. Fabryczna 16H, 53-609 Wrocław
Cena oferty brutto: 96.555,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 9
K30 Sp. z o.o.
Ul. Kielecka 30/5, 02-530 Warszawa
Cena oferty brutto: 66.560,22 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 10
LAB Design and Research Group Sp. z o. o.
Ul. Kazimierza Wielkiego 19A, 50-077 Wrocław
Cena oferty brutto: 78.720,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 11
Archidom Bernard Łopacz
Ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz
Cena oferty brutto: 109.470,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 12
PSJ Projekt Sylwia Pękała
Ul. Urszulińska 6/3, 33-100 Tarnów
Cena oferty brutto: 206.886,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 13
JN PROJEKT Joanna Nytko
Ul. Szujskiego 23/17, 33-100 Tarnów
Cena oferty brutto: 149.814,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 14
BRH Zakład Budownictwa – Henryk Bereżecki
Ul. Tapicerska 26, 53-205 Wrocław
Cena oferty brutto: 84.870,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 15
STUDIO STEROWIEC Stanisław Puda
Ul. Szymanowskiego 5/2, 45-724 Opole
Cena oferty brutto: 47.800,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 16
Przedsiębiorstwo Projektowo-Doradcze WROTECH Sp. z o.o.
Ul. Kunickiego 15, 54-616 Wrocław
Cena oferty brutto: 79.950,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 17
POL-INWEST Andrzej Szajdziński
Ul. Poznańska 21/122, 62-800 Kalisz
Cena oferty brutto: 119.925,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.15.2020 Walim, 02.12.2020 r.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO SIWZ
z dn. 28.11.2020 r.
Pyt. 1 Czy zakres opracowania obejmuje remont i przebudowę, czy także rozbudowę budynku?
Odp. 1 Zakres opracowania będzie zależny od rozwiązań projektowych zaproponowanych przez projektanta zgodnych z obowiązującymi normami, przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie koncepcji i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem właściwych prac projektowych. Zamawiający preferuje rozwiązania nie obejmujące rozbudowy.
Pyt. 2 Jeśli nie obejmuje rozbudowy, to w jakim celu wymagane są badania geotechniczne gruntu?
Odp. 2 Zamawiający wymaga dokumentacji geotechnicznej w celu sprawdzenia nośności gruntu, na którym posadowiony jest budynek i sprawdzenia czy jest konieczne wykonanie wzmocnienia istniejących fundamentów.
Pyt. 3 Które części budynku będą objęte zakresem opracowania:
- Gdzie ma się mieścić wypożyczalnia rowerów, a gdzie kawiarnia?
- Czy mieszkanie na piętrze też będzie przebudowane i remontowane? A strych i piwnice?
Odp. 3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie koncepcji i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem właściwych prac projektowych. Zakres zadania obejmuje cały budynek we władaniu Zamawiającego z wyłączeniem lokalu mieszkalnego zgodnie z załączoną inwentaryzacją.
Pyt. 4 Jakie instalacje niskoprądowe, alarmowe i p-poż. należy zaprojektować?
Odp. 4 Projektant musi przewidzieć wszelką infrastrukturę i instalacje (m.in. elektryczna, wod-kan, ogrzewanie, p-poż. teleinf.) umożliwiającą właściwe funkcjonowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Pyt 5 Czy wymagane będzie opracowanie ekspertyzy przeciwpożarowej?
Odp. 5 Do zadań Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i zgód niezbędnych do właściwego wykonania kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną oraz uzyskania pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Pyt 6 Jeśli tak, to wnioskuję o przedłużenie minimalnego czasu na opracowanie dokumentacji projektowej o 3 miesiące:
- Na opracowanie ekspertyzy przeciwpożarowej i uzyskanie Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Straży Pożarnej należałoby zarezerwować co najmniej 3 miesiące.
- Ekspertyzę p-poż trzeba uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, co zajmie 1 miesiąc.
- Gotowy projekt budowlany musi uzyskać decyzję konserwatorską, czyli kolejny miesiąc.
Odp. 6 Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
UWAGA !!!
W dn. 24.11.2020 r. Zamawiający wprowadza zmiany w treści SIWZ.
Zmieniona SIWZ dostępna jest u dołu strony.
KZ.271.1.15.2020 Walim, 23.11.2020 r.
Ogłoszenie nr 614197-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.
Gmina Walim: Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim, krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna 9 , 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.walim.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.walim.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście / pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Gminy Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, pokój nr 1 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem
Numer referencyjny: KZ.271.1.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i przebudowy budynku byłego dworca kolejowego w Zagórzu Śląskim wraz z parkingiem, gmina Walim, powiat wałbrzyski, ul. Kolejowa, dz. 161/7 obręb Zagórze Śląskie, w szczególności: • opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, • uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla dokumentacji projektowej, • uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji administracyjnej umożliwiającej realizacje zadania (decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę), • udzielenie odpowiedzi na pytania zadane w trakcie procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w zakresie merytorycznym dotyczącym projektu, • pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-07-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - architektonicznej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 27 lipca 2016, poz. 1126), a mianowicie Wykonawca ten zobowiązany jest złożyć: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1. 3. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - Załącznik nr 6 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – przekazywana przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4. Wykaz osób (Załącznik nr 4 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego (jeśli dotyczy) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Czas reakcji Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania poprawek do projektu |
20,00 |
Termin realizacji zadania |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 1) Zmiana terminu zakończenia robót, a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, b) przedłużająca się w czasie procedura przetargowa. 2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-07, godzina: 12:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, dn. 07.12.2020 r. godz. 12:15
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Walim |
Źródło informacji: | Justyna Kłos |
Data utworzenia: | 2020-11-23 12:37:55 |
Wprowadził do systemu: | Justyna Kłos |
Data wprowadzenia: | 2020-11-23 12:38:10 |
Opublikował: | Justyna Kłos |
Data publikacji: | 2020-11-23 12:39:18 |
Ostatnia zmiana: | 2020-12-29 15:52:18 |
Ilość wyświetleń: | 1460 |