2020-07-20, Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach
KZ.271.1.8.2020 Walim, 14.08.2020 r.
Ogłoszenie nr 510152918-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.
Gmina Walim: Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 564239-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540137520-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Walim, Krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.walim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): KZ.271.1.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. Obejmuje on w szczególności: - uzyskanie mapy zasadniczej do celów projektowych w skali niezbędnej dla właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę / przebudowę / rozbudowę. - opracowanie oceny stanu technicznego dla elementów budynku podlegających remontowi / przebudowie i ich bezpośredniego otoczenia. - opracowanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej dla elementów budynku podlegających remontowi / przebudowie i ich bezpośredniego otoczenia. - opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej w przypadku konieczności usunięcia drzew lub krzewów dla realizacji elementów zagospodarowania terenu. - opracowanie dokumentacji projektowej, wg specyfikacji w zał. nr 5 do SIWZ. - uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, ekspertyz, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych, w zakresie wynikającym z przepisów, oraz wzajemne skoordynowanie techniczne opracowań projektowych wykonanych przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiednich specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie realizacji robót z uwzględnieniem stanu obiektu budowlanego. - zobowiązanie Wykonawcy do wykonywania nadzoru autorskiego, itd.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie
III.3) Informacje dodatkowe: -
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2020 Wartość bez VAT 32520.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 15, w tym: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna KONSTRUKTOR Marcin Korłub Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 36531.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: - |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.8.2020 Walim, 06.08.2020 r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, numer sprawy: KZ.271.1.8.2020
Nazwa zadania: „Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę (oferta nr 7) złożoną przez Wykonawcę:
Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna KONSTRUKTOR Marcin Korłub
Ul. Bytnara Rudego 20A/1
45-256 Opole
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a treść oferty odpowiada treści SIWZ. Oferta otrzymała 100 punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Punktację wyliczono zgodnie ze wzorem oceny ofert zawartym w SIWZ. Kryteriami oceny ofert były: cena oferty brutto, czas reakcji Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania poprawek do projektu oraz termin realizacji zadania. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest stawić się na podpisanie umowy w dniu 12.08.2020 r. w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim.
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Punkty I kryterium Cena oferty brutto |
Punkty II kryterium Czas reakcji |
Punkty III kryterium Termin realizacji |
Punkty (łącznie) |
1 |
Pracownia Projektowa J&J Sp. z o. o. Ul. Zielona 6 24-100 Puławy |
46,41 |
20 |
20 |
86,41 |
2 |
Studium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Ul. Noakowskiego 12/99 00-666 Warszawa |
14,37 |
20 |
20 |
54,37 |
3 |
Pol-Inwest Andrzej Szajdziński Ul. Poznańska 21/122 62-800 Kalisz |
48,72 |
10 |
20 |
78,72 |
4 |
INSTAL-TECH Marcin Marzec Ul. Nowohucka 92a/15 30-728 Kraków |
- |
- |
- |
- |
5 |
PROLOG Bartosz Kowal Ul. Wandy 4/8 53-320 Wrocław |
22,99 |
10 |
20 |
52,99 |
6 |
Pracownia Architektoniczna SpaTa-Art arch. Tadeusz A. Spasiński Ul. Braci Gierymskich 103 65-140 Zielona Góra |
17,78 |
10 |
10 |
37,78 |
7 |
Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna KONSTRUKTOR Marcin Korłub Ul. Bytnara Rudego 20A/1 45-256 Opole |
60 |
20 |
20 |
100 |
8 |
STUDIO IN Dariusz Dymarek Ul. Sienkiewicza 13 55-095 Długołęka |
26,52 |
20 |
20 |
66,52 |
9 |
NAVIC ENGINEERING POLSKA SP. Z O.O. Ul. Świętego Michała 100 61-005 Poznań |
13,77 |
10 |
10 |
33,77 |
10 |
VISIO Biuro Architektoniczne Piotr Pietrzykowski Ul. Babina 17/2 62-800 Kalisz |
37,79 |
20 |
20 |
77,79 |
11 |
INSTAL-TECH Marcin Marzec Ul. Nowohucka 92a/15 30-728 Kraków |
- |
- |
- |
- |
12 |
B.R.H. Zakład Budownictwa Henryk Bereżecki Ul. Tapicerska 26 53-205 Wrocław |
28,38 |
20 |
20 |
68,38 |
13 |
DEMIURG Project S.A. Ul. Górnicza 2/143a 60-107 Poznań |
10,97 |
20 |
20 |
50,97 |
14 |
*LAB DESIGN AND RESEARCH GROUP SP. Z O. O. Ul. Kazimierza Wielkiego 19A 50-077 Wrocław |
26,21 |
20 |
20 |
66,21 |
15 |
PRACOWNIA PROJEKTOWA „PROJEKT STUDIO
arch. Beata Domińczyk-Łyśniewska Ul. Oleska 10/7 45-052 Opole |
27,42 |
10 |
20 |
57,42 |
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z wykonawców.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty nr 4 i 11, złożone przez firmę INSTAL-TECH Marcin Marzec z Krakowa.
Uzasadnienie prawne: Art. 89 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (w zw. z art. 82 ust. 1 Pzp)
Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie oferty złożone przez ww. firmę. Pierwsza oferta (nr 4) wpłynęła w dn. 28.07.2020 r., druga (nr 11) w dn. 31.07.2020 r. Do upływu terminu otwarcia ofert nie wpłynął żaden wniosek ww. firmy o wycofanie którejkolwiek z ofert. W związku z tym, że w jednym postępowaniu dopuszczalne jest złożenie tylko jednej oferty przez jednego Wykonawcę (z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 83 ust. 1 zdanie drugie Pzp) Zamawiający odrzuca obie oferty ww. firmy.
5. Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt. 6 upzp zamawiający informuje, że nie zastosował dynamicznego systemu zakupów, gdyż przedmiot zamówienia nie jest powszechnie dostępny. Zgodnie z art.2 pkt. 2a upzp przez dynamiczny system zakupów należy rozumieć ograniczony w czasie elektroniczny proces udzielania zamówień publicznych, których przedmiotem są powszechnie dostępne usługi, dostawy lub roboty budowlane. Działanie Zamawiającego jest zgodne pod względem formalno-prawnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.8.2020 Walim, 03.08.2020 r.
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
z dn.03.08.2020 r.
1. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zadania: 40.000,00 zł brutto
2. Wpłynęło: 15 ofert
Oferta nr 1
Pracownia Projektowa J&J Sp. z o. o.
Ul. Zielona 6, 24-100 Puławy
Cena oferty brutto: 47.232,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 2
Studium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Ul. Noakowskiego 12/99, 00-666 Warszawa
Cena oferty brutto: 152.496,63 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 3
Pol-Inwest Andrzej Szajdziński
Ul. Poznańska 21/122, 62-800 Kalisz
Cena oferty brutto: 44.993,40 zł
Czas reakcji: do 5 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 4
INSTAL-TECH Marcin Marzec
Ul. Nowohucka 92a/15, 30-728 Kraków
Cena oferty brutto: 190.650,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 5
PROLOG Bartosz Kowal
Ul. Wandy 4/8, 53-320 Wrocław
Cena oferty brutto: 95.325,00 zł
Czas reakcji: do 5 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 6
Pracownia Architektoniczna SpaTa-Art
Arch. Tadeusz A. Spasiński
Ul. Braci Gierymskich 103, 65-140 Zielona Góra
Cena oferty brutto: 123.265,00 zł
Czas reakcji: do 5 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 7
Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna
KONSTRUKTOR Marcin Korłub
Ul. Bytnara Rudego 20A/1, 45-256 Opole
Cena oferty brutto: 36.531,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 8
STUDIO IN Dariusz Dymarek
Ul. Sienkiewicza 13, 55-095 Długołęka
Cena oferty brutto: 82.656,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 9
NAVIC ENGINEERING POLSKA SP. Z O.O.
Ul. Świętego Michała 100, 61-005 Poznań
Cena oferty brutto: 159,162,00 zł
Czas reakcji: do 5 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 31.05.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 10
VISIO Biuro Architektoniczne Piotr Pietrzykowski
Ul. Babina 17/2, 62-800 Kalisz
Cena oferty brutto: 58.000,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 11
INSTAL-TECH Marcin Marzec
Ul. Nowohucka 92a/15, 30-728 Kraków
Cena oferty brutto: 141.450,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 12
B.R.H. Zakład Budownictwa Henryk Bereżecki
Ul. Tapicerska 26, 53-205 Wrocław
Cena oferty brutto: 77.244,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 13
DEMIURG Project S.A.
Ul. Górnicza 2/143a, 60-107 Poznań
Cena oferty brutto: 199.801,20 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 14
*LAB DESIGN AND RESEARCH GROUP SP. Z O. O.
Ul. Kazimierza Wielkiego 19A, 50-077 Wrocław
Cena oferty brutto: 83.640,00 zł
Czas reakcji: do 2 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Oferta nr 15
PRACOWNIA PROJEKTOWA „PROJEKT STUDIO
Arch. Beata Domińczyk-Łyśniewska
Ul. Oleska 10/7, 45-052 Opole
Cena oferty brutto: 79.950,00 zł
Czas reakcji: do 5 dni roboczych
Termin realizacji zadania: do dn. 30.04.2021 r.
Termin płatności: 30 dni
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
UWAGA !!! <dn. 28.07.2020 r.>
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania do SIWZ, wprowadzając zmianę w treści ogłoszenia oraz w treści SIWZ.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu oraz odpowiedzi na pytania dostępne są poniżej, a zmieniona SIWZ dostępna jest u dołu strony w załączeniu.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że przesuwa termin składania ofert na dzień 03.08.2020 r. godz. 12:00.
KZ.271.1.8.2020 Walim, 28.07.2020 r.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO SIWZ
z dn. 27.07.2020 r.
Pyt. 1. W punkcie V. ppkt 2), c), brakuje wymogu dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, będącą tym temacie w myśl “Prawa budowlanego”, zarazem projektantem. Osoba taka jest w tym temacie niezbędna i wiodąca (zmiana przeznaczenia pomieszczeń, zmiana warunków p. poż., sporządzenia projektu zagospodarowania terenu.
Odp. 1. Zamawiający dodaje wymóg dysponowania przez Wykonawcę osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej. Jednocześnie przedłuża termin składania ofert do dn. 03.08.2020 r. do godz. 12:00.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.8.2020 Walim, 28.07.2020 r.
Ogłoszenie nr 540137520-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Walim: Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 564239-N-2020
Data: 20/07/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Walim, Krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.walim.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: W celu potwierdzenia posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
W ogłoszeniu powinno być: W celu potwierdzenia posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- architektonicznej
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-30, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-03, godzina: 12:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, dn. 30.07.2020 r. godz. 12:15
W ogłoszeniu powinno być: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, dn. 03.08.2020 r. godz. 12:15
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.8.2020 Walim, 27.07.2020 r.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO SIWZ
z dn. 23.07.2020 r.
Pyt. 1. Prosimy o wyjaśnienie zapisu, że przedmiot zamówienia obejmuje „zobowiązanie Wykonawcy do wykonywania nadzoru autorskiego” (…). Czy zobowiązanie do wykonywania nadzoru autorskiego oznacza konieczność jego wykonywania po cenie ryczałtowej ustalonej w niniejszym postępowaniu przetargowym czy może będzie rozliczane osobno w trakcie realizacji za każdy osobodzień, a jego stawka zostanie ustalona w terminie późniejszym.
Odp. 1. Wykonywanie nadzoru autorskiego jest również przedmiotem postępowania, zatem koszt nadzoru autorskiego ma być wliczony w cenę ryczałtową.
Pyt. 2. Czy dla terenu inwestycji istnieje obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego?
Odp. 2. Nie.
Pyt. 3. Czy na etapie projektowania zostanie udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja archiwalna obiektu?
Odp. 3. Nie. Wykonawca powinien przed przystąpieniem do projektowania wykonać inwentaryzację istniejącego obiektu.
Pyt. 4. Prosimy o informację czy projektowane boisko i bieżnia powinny być oświetlone – brak informacji w materiałach przetargowych.
Odp. 4. Tak.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
KZ.271.1.8.2020 Walim, 20.07.2020 r.
Ogłoszenie nr 564239-N-2020 z dnia 2020-07-20 r.
Gmina Walim: Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim, krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna 9 , 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.walim.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.walim.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście / pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Gminy Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, pokój nr 1 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach
Numer referencyjny: KZ.271.1.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej i inwestorskiej remontu i rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jugowicach wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. Obejmuje on w szczególności: - uzyskanie mapy zasadniczej do celów projektowych w skali niezbędnej dla właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę / przebudowę / rozbudowę. - opracowanie oceny stanu technicznego dla elementów budynku podlegających remontowi / przebudowie i ich bezpośredniego otoczenia. - opracowanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej dla elementów budynku podlegających remontowi / przebudowie i ich bezpośredniego otoczenia. - opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej w przypadku konieczności usunięcia drzew lub krzewów dla realizacji elementów zagospodarowania terenu. - opracowanie dokumentacji projektowej, wg specyfikacji w zał. nr 5 do SIWZ. - uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, ekspertyz, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych, w zakresie wynikającym z przepisów, oraz wzajemne skoordynowanie techniczne opracowań projektowych wykonanych przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiednich specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie realizacji robót z uwzględnieniem stanu obiektu budowlanego. - zobowiązanie Wykonawcy do wykonywania nadzoru autorskiego, itd.
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-06-30
II.9) Informacje dodatkowe: -
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - Załącznik nr 7 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – przekazywana przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 27 lipca 2016, poz. 1126), a mianowicie Wykonawca ten zobowiązany jest złożyć: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób (Załącznik nr 4 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego (jeśli dotyczy) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Czas reakcji Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania poprawek do projektu |
20,00 |
Termin realizacji zadania |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 1) Zmiana terminu zakończenia robót, a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, b) przedłużająca się w czasie procedura przetargowa. 2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, dn. 30.07.2020 r. godz. 12:15
Z up. Wójta
Sekretarz Gminy Walim
Aleksandra Ignaszak
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Walim |
Źródło informacji: | Justyna Kłos |
Data utworzenia: | 2020-07-20 13:54:10 |
Wprowadził do systemu: | Justyna Kłos |
Data wprowadzenia: | 2020-07-20 13:54:29 |
Opublikował: | Justyna Kłos |
Data publikacji: | 2020-07-20 13:56:18 |
Ostatnia zmiana: | 2020-08-14 13:28:22 |
Ilość wyświetleń: | 1633 |