ZO/Geodeta/1/2017                                                                                    Walim, 30.01.2017 r.

   

INFORMACJA O WYNIKU

 

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2015 r. poz. 2164 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8.

 

W prowadzonym postępowaniu, tj.: zapytanie ofertowe na zadanie pn.: "Wykonywanie prac geodezyjno-kartograficznych dla potrzeb Urzędu Gminy w Walimiu" oferty nadesłały 4 firmy:

 

 

Lp.

Nazwa Wykonawcy

 

Cena brutto

(w złotych)

 

Punkty

1

Firma "PROJEKT" Spółka z o.o.

Ul. Lubelska 1

58-300 Wałbrzych

56 690,70

50,97

2

Usługi Geodezyjno - Kartograficzne

"PIN-GEO" Piotr Borkowski

Ul. Główna 15/5, 58-321 Jugowice

28 892,70

100

3

GEO-SITE Usługi - Informatyczno - Geodezyjne Paweł Winnicki

Ul. Nad Złotym Potokiem 18, 48-200 Łąka Prudnicka

118 600,00

24,36

4

Biuro Usług Geodezyjno - Kartograficznych

Jacek Ślusarczyk

Podlesie 3, 58-330 Jedlina Zdrój

115 250,00

25,10

 

           

Do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę:

 

Usługi Geodezyjno - Kartograficzne

"PIN-GEO" Piotr Borkowski

Ul. Główna 15/5, 58-321 Jugowice

 

Z firmą tą zostanie zawarta umowa.

Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman


ZO/Geodeta/1/2017                                                                              Walim, dn. 12.01.2017 r.  

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1. Wójt Gminy Walim zaprasza Państwa do składania ofert w postępowaniu pn.

"Wykonywanie prac geodezyjno-kartograficznych dla potrzeb Urzędu Gminy w Walimiu"

(nazwa zadania)

o szacunkowej wartości poniżej 30 000 euro netto, którego przedmiotem jest:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjno-kartograficznych dla potrzeb Urzędu Gminy w Walimiu do 31.01.2019 roku.

Wykonywanie prac geodezyjno-kartograficznych obejmuje w szczególności sporządzenie dokumentacji dotyczącej:

  1. podziałów nieruchomości,
  2. wznowienia i okazania granic nieruchomości,
  3. dokonania trwałej stabilizacji wznawianych punktów granicznych,
  4. rozgraniczenia nieruchomości,
  5. sporządzanie dokumentów niezbędnych do wprowadzania zmian użytków, 
  6. połączenia działek,
  7. usunięcia z map rozebranych budynków i budowli stanowiących treść ewidencyjną,
  8. pomiar budynków lub budowli stanowiących treść ewidencyjną, których brak na mapie.
  9. Wytyczenie na gruncie części działki pod dzierżawę np. garażu.
  10. Wykonywanie prac pomiarowych, obliczeniowych i kartograficznych

 

Zakres rzeczowy zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego sporządzoną dokumentację wykonanej pracy, zgodnie z treścią zlecenia.

 

Oferta Wykonawcy powinna składać się z:

- zał. nr 1 Oferta Wykonawcy (wypełniony i podpisany przez Wykonawcę)

- zał. nr 2 Formularz cenowy (wypełniony i podpisany przez Wykonawcę)

- zał. nr 3 Wzór umowy (zaparafowany przez Wykonawcę)

 

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez przedstawienie następujących dokumentów:

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii - wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r.   poz. 1629). Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

2. Termin wykonania zamówienia: 31.01.2019 r.

3. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (Ul. Boczna 9, 58-320 Walim) drogą pocztową (pocztą tradycyjną) do dnia 20.01.2017 r, godz. 10:00.

5. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:

Pani Bogumiła Kruk, tel. (74) 8494 350

 

6. Kryterium oceny ofert:

Cena - waga 100 %

 

7. Wybór oferty nastąpi najpóźniej w dniu 23.01.2017 r.

               

Załączniki do zapytania:

1. Oferta Wykonawcy - zał. nr 1

2. Formularz cenowy - zał. nr 2

3. Wzór umowy - zał. nr 3

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman