Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 33078-2015 z dnia 2015-02-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Walim
Przedmiot zamówienia dotyczy zaprojektowania i wykonania remontu drogi (zaprojektuj i wybuduj). Szerokość jezdni

 

Dziećmorowice/9/2015                                                                                           Walim, 07.04.2015 r.

Walim: Odbudowa drogi gminnej dz. nr 39, 37 w Dziećmorowicach
Numer ogłoszenia: 76650 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33078 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej dz. nr 39, 37 w Dziećmorowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zaprojektowania i wykonania remontu drogi (zaprojektuj i wybuduj). Szerokość jezdni 3,0 m, długość drogi ok.150 mb. Wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy z mieszanki kamiennej gr.20 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok.480 m2. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok.500 m2. Wykonanie pobocza z zagęszczonej mieszanki 0-31,5mm o szer.50 cm - ok.300 mb. Wykonanie odwodnienia liniowego z kostki kamiennej 10x10cm - 20 mb. Wykonanie przyłączenia do rowu (droga powiatowa).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 71.22.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

.                  Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

.                  Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe VICBUD Sp. z o.o., Ul. Kolejowa 1, 58-379 Czarny Bór, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

.           Cena wybranej oferty: 51992,10

.           Oferta z najniższą ceną: 51992,10 / Oferta z najwyższą ceną: 246718,07

.           Waluta: PLN.

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 


Dziećmorowice/9/2015                                                                                                     Walim, 04.03.2015 r.

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu

nieograniczonego, numer sprawy: Dziećmorowice/9/2015

Nazwa zadania: "Odbudowa drogi gminnej dz. nr 39, 37 w Dziećmorowicach"

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę (oferta nr 3) złożoną przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "VICBUD" Sp. z o.o.

 Ul. Kolejowa 1

58-379 Czarny Bór

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a treść oferty odpowiada treści SIWZ. Oferta otrzymała 100 punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Punktację wyliczono zgodnie ze wzorem oceny ofert zawartym w SIWZ. Kryteriami oceny ofert były: cena oferty brutto oraz okres gwarancji.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

Wybrany Wykonawca zobowiązany jest stawić się na podpisanie umowy w dniu 17.03.2015 r. w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

 

 

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Cena oferty brutto

 

Okres gwarancji

(w miesiącach)

 

Punkty

1

Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., Ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica

64 944,00

60

80,65

2

Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "KAMA" Rzońca Ryszard, Ul. Daszyńskiego 16F, 58-533 Mysłakowice

71 709,00

48

72,72

3

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "VICBUD" Sp. z o.o., Ul. Kolejowa 1, 58-379 Czarny Bór

51 992,10

60

100

4

Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. z o.o., Ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor

62 397,90

36

82,62

5

Konsorcjum:

Lider: MARBRUK Sp. z o.o. Ul. Długa 1 89-60 Charzykowy Członek: Daniel Folehr Usługi Projektowe, Nadzór Budowlany, Ul. Pl. Piastowski 25a, 89-600 Chojnice

83 579,23

48

62,74

6

Konsorcjum:

Lider: CEYD Polska Sp. z o.o., Ul. Chłodna 64

00-872 Warszawa, Członek: CEYD S.A. Calle Arquitecto Reguera 11 33004 Oviedo, Hiszpania

246 718,07

60

23,44

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna z ofert.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z wykonawców.

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 


UWAGA !!!

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania do SIWZ z dn. 24.02.2015 r.

 

 

Pyt. 1. Czy w przedmiocie zamówienia Wykonawca powinien ująć wykonanie dokumentacji projektu drogowego wraz z projektem docelowej organizacji ruchu?

Odp.1. Tak.

Pyt. 2. Po czyjej stronie leży uzyskanie decyzji uzgodnienia projektu zarówno drogowego oraz wszystkich decyzji do niego potrzebnych?

Odp. 2. Po stronie Wykonawcy.

Pyt. 3. Na jakiej podstawie będą prowadzone roboty budowlane czy będzie to pozwolenie na budowę czy tylko zgłoszenie?

Odp. 3. Na podstawie zgłoszenia robót.

Pyt. 4. Prosimy o załączenie dokumentów na podstawie których będą wykonywane prace.

Odp. 4. Dokumenty w załączeniu.

Pyt. 5. Prosimy o podanie numerów dróg gminnych objętych opracowaniem. Jeśli nie posiadają one numerów prosimy o potwierdzenie, że nie stanowią one dróg gminnych w rozumieniu ustawy o drogach publicznych.

Odp. 5. Jest to droga gminna w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, natomiast nie posiada numeru.        

Pyt. 6. Zamawiający w PFU określił, że dla wszystkich dróg objętych postepowaniem dokonano skutecznego zgłoszenia robót. W ramach przewidywanego asortymentu prac projektowo-budowlanych przewiduje się w szczególności wykonanie drenażu, odprowadzenia wód opadowych do rowu drogowego (budowę wylotu). Prosimy o potwierdzenie, że w ramach zamówienia nie ma konieczności uzyskania ostatecznych decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym dla poszczególnych zadań (dróg)

Odp. 6. Nie ma takiej konieczności.  

         Z up. Wójta

Kierownik Ref. RiGG

Marianna Gałkowska


Dziećmorowice/9/2015                                                                                          Walim, 13.02.2015 r.

 

Walim: Odbudowa drogi gminnej dz. nr 39, 37 w Dziećmorowicach
Numer ogłoszenia: 33078 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim , ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej dz. nr 39, 37 w Dziećmorowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zaprojektowania i wykonania remontu drogi (zaprojektuj i wybuduj). Szerokość jezdni 3,0 m, długość drogi ok.150 mb. Wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy z mieszanki kamiennej gr.20 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok.480 m2. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok.500 m2. Wykonanie pobocza z zagęszczonej mieszanki 0-31,5mm o szer.50 cm - ok.300 mb. Wykonanie odwodnienia liniowego z kostki kamiennej 10x10cm - 20 mb. Wykonanie przyłączenia do rowu (droga powiatowa).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 71.22.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, zamawiający żąda wykazania, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 roboty o wartości min. 80 000,00 zł brutto każda o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dysponowania zespołem (posiadającym wymagane uprawnienia) w składzie: a) osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w branży drogowej
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego. 3) Kosztorys ofertowy planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami realizacji netto i brutto zadania

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 1) Zmiana terminu zakończenia realizacji zadania spowodowana: a) działaniami innych organów, np. eksploatatorów infrastruktury, właścicieli gruntów pod inwestycję, organy administracji poprzez przekroczenie terminów wydania niezbędnych do prowadzenia inwestycji: decyzji, zezwoleń, uzgodnień, odmowa wydania tychże decyzji, zezwoleń i uzgodnień, która nie nastąpiła z winy Wykonawcy; b) przedłużającą się w czasie procedurą przetargową; c) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych (pogodowych), uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie umownym. d) przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, 2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; d) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. e) sytuacja, kiedy zmiana albo rezygnacja Wykonawcy z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim, sala narad,

dn. 02.03.2015 r. godz. 11:00

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman