na Dyrektora Administracji Budynków Komunalnych
w Walimiu
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został/a wybrany/a Pan/i Czesław Kalita zamieszkały/a w Kamiennej Górze
Imię i nazwisko miejsce zamieszkania
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Czesław Kalita w największym stopniu spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko uzyskał łącznie najwyższą sumę punktów z testu i rozmowy kwalifikacyjnej .
Przewodniczący Komisji
Huberta Tytko
Walim 12.04.2007r
WÓJT GMINY WALIM
OGŁASZA NABÓR
na Dyrektora Administacji Budynków Komunalnych w Walimiu
W
1I Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:
1). wykształcenie wyższe – budowlane ogólne,
2). wymagany staż pracy 6 lat w tym na stanowisku kierowniczym 2 lata,
3). posiadanie licencji zarządcy nieruchomości,
4) znajomość przepisów z zakresu:
- prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych,
-prawa zamówień publicznych,
-zarządzania i administrowania nieruchomościami,
-kodeks postępowania administracyjnego
5). nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
1). uprawnienia budowlane,
2). umiejętność obsługi komputera
3). znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego ? Norma PRO
4). doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej w okresie co najmniej 3 lat poprzedzających niniejszy nabór
5). umiejętność pracy w zespole,
6). dyspozycyjność,
7) własny samochód.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
1). sprawowanie zwykłego zarządu komunalnego zasobem lokali stanowiącym własność
gminy.
2) planowanie inwestycji, remontów kapitalnych i bieżących.
3) prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem remontów.
4) współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie gospodarowania
nieruchomościami wpólnotowymi.
5) wykonywanie czynności pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
1) Życiorys (CV)
2) List motywacyjny.
3) Kwestionariusz osobowy.
4) Kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe.
5) Kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
(dyplom, zaświadczenia).
6) Oświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
7) Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia umożliwiający wykonywanie czynności na stanowisku kierowniczym (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy zaświadczenia o stanie zdrowia).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Walim w sekretariacie urzędu przy ulicy Bocznej 9 pok.1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko na Dyrektora Administracji Budynków Komunalnych w Walimiu do dnia 30.03.2007r do godz. 12.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www .bip.walim.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Bocznej 9.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z zarządzeniem Nr 267/2006 Wójta Gminy Walim z dnia 15 marca 2006r z późń. zm. w sprawie ustalenia ?Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walimiu?.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: ?Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz.926) oraz Ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)?.
Walim, dnia 15.03.2007r
Wójt Gminy
Adam Hausman
58-320 WALIM ul. BOCZNA 9